niedziela, 27 listopada 2011

11



sernik kokosowy, kawa z mlekiem

11 komentarzy:

  1. kocham wypieki z samego rana x3

    OdpowiedzUsuń
  2. Sernik kokosowy? Mmm... To ja poproszę kawałek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam jeść ciasta na śniadanie, zwłaszcza z kawą lub herbatą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam twoje niedzielne śniadania ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy serniczek. :D Ostatnio mam fazę na kokos, więc poproszę kawałeczek!

    OdpowiedzUsuń
  6. Takiego nigdy nie jadłam. Idealne śniadanie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. moja babcia robi przepyszny sernik właśnie z kokosową pianką czy jakoś tak;D
    pysznie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Coco studiujesz już dietetykę? na którym roku i gdzie? :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ja po bio roz jestem :D tzn chemii też, ale bio mi zdecydowanie lepiej poszła :D
    czy ciężko, no chemia ciężka, ale skoro lubisz, to powinnaś dać spokojnie radę :D plan mam genialny :D chodzę na uczelnię tylko w pon, wt i śr :D reszta wolna :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Faajny ten sernik. (: Doskonały na śniadanie. W sumie, na każdą porę dnia.

    OdpowiedzUsuń