niedziela, 15 stycznia 2012

26


płatki ryżowe z jogurtem naturalnym, pomarańczą i rafaelkami

10 komentarzy:

  1. Jeszcze nie próbowałam tych rafaelek. Zapowiadają się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie, często widuję rafaelki na dziale z płatkami, ale jeszcze ich nie jadłam, polecasz?

    OdpowiedzUsuń
  3. Czerwona pomarańcza <3 Tej zimy jeszcze na nią nie trafiłam, a szukam aktywnie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio spotkałam niemalże suchą pomarańczę i mam traumę :P
    Smacznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. rafaelki ? nie jadłam .. jak smakują ? ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe te rafaelki , ale niestety mogę je raczej tylko podziwiać na zdjęciach :D
    Pyszne śniadanko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pycha śniadanie! Kupiłam ostatnio płatki ryżowe i właśnie mam ochotę je wypróbować ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Płatki ryżowe... z takim zwierzątkiem na opakowaniu? Sycą? Bo makaronu ryżowego mogę zjeść tonę i dalej jestem głodna :P

    OdpowiedzUsuń
  9. nie jadłam jeszcze ryżowych płatków, śniadanko wygląda zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń