środa, 15 sierpnia 2012

85



kawałek sernika na herbatnikach

PYSZNOŚCI:)

A u mnie nadal deszcz...

Przepis:


Składniki:
herbatniki - bez polewy czekoladowej ( ilość zależy od formy)
herbatniki w polewie czekoladowej
1 kg sera
1 margaryna
25 dag cukru - dałam mniej ( dałam 1 szklankę)
2 jajka
budyń śmietankowy
Przygotowanie:
Ser zmielić. Margarynę utrzeć z jajkami i cukrem. Dodać do sera. Zagotować. W niewielkiej ilości mleka rozpuścić budyń ( w ok 1/4 szklanki) dodać do sera. Nadal gotować aż pyrknie kilka razy. Uważać żeby ser się nie przypalił. Odstawić do ostygnięcia. Ser musi zgęstnieć. Gdy trochę ostygnie można włożyć do lodówki. Można do sera dodać także rodzynki. Następnie w dowolnej formie ułożyć herbatniki bez czekolady, położyć 1/2 sera. Dałam jeszcze kawałki herbatników w czekoladzie, położyłam kolejną warstwę herbatników, dałam resztę sera i kawałki herbatników w czekoladzie. Na to położyłam całe herbatniki w czekoladzie. Wstawiłam do lodówki.

Do wszystkich głodnych!!
Zostało mi kilka kawałków. Zapraszam:***

19 komentarzy:

  1. Sernik wygląda baardzo apetycznie. Z herbatnikami chyba jeszcze nie próbowałam :]

    OdpowiedzUsuń
  2. a u mnie piękne słońce :)
    Genialny sernik! :) podziel się przepisem.. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj nie wątpię, ze pyszny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. moja babcia robi podobny serniczek, dawno go nie jadlam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pyszności faktycznie, idealnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. moim jedynym pragnieniem obecnie jest ujrzenie wielkiego kawała takiego sernika przed sobą<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealny <3 Czekam na przepis :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny!! Również czekam na przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  9. *-* Och faktycznie, cudo! Poczestujesz mnie kawałeczkiem? ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :* Z przyjemnością bym do Ciebie wpadła na takie sernikowe cudo... :D

      Usuń
  10. sernik i to z herbatnikami w czekoladzie <3 podziel się! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ojej, ojej *.* to ciastko mnie woła! :D pychaaaa <3 wpadam na kawałek!:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wpadam do Ciebie na to ciacho :D

    OdpowiedzUsuń
  13. przepis, jest przepis! <3 będzie trzeba zrobić, oj koniecznie ^^

    OdpowiedzUsuń